Maxwell Sangulani Chikumbutso

SAITH HOLDINGS Inc.

Saith Holdings je elektrická inžinierska spoločnosť vynálezcu a podnikateľa Sangulani Maxwell Chicumbutso zo Zimbabwe. Maxwell v posledných niekoľkých rokoch zrejme pracoval v tichosti v pozadí a vyvíjal technológiu, ktorú by aj fyzik Albert Einstein doslova odmietol ako šialenú, a to nepreháňame.

Maxwell je rozhodne odhodlaný zmeniť Africký príbeh a zatial je na správnej ceste. Zjavne veľmi pobožný muž, vo svojom prejave neskrýva svoju horúcu vieru a zjavne si úžíval úplnú podporu Najvyššieho Vedenia v jeho cirkvy United Family International Church (UFIC).

Povedal, že dôvod prečo jeho vynálezy popierajú fyziku je, že boli inšpirované "duchom". Popísal svoje vynálezy ako dar od Boha daný ľuďom Zimbabwe a Afriky a dodal, že mal veľa ponúk zo sveta na jeho technológiu, pričom ich plošne odmietol aby mohla mať prospech Afrika.


História

Cesta Chikumbutso začala v 1997 keď začal experimentovať s rôznymi technológiami za svojho pobytu v Kuwadzana. V 1999 postavil svoj prvý úspešný projekt, ktorým bolo Vysielač Rozhlasového Vysielania, vďaka ktorému sa dostal do správ ZBC. Začal vysielať, hoci ilegálne avšak projekt skončil kvôli nedostatku financovania.

V 2001 pod vedením Rose Mazula, v tom čase predsedu Asociacie Vysielania v Zimbabwe, vyvinul Digital navigation facilitator, ktorý používal na uľahčenie pristátia lietadla z rôznych premenných vrátane veľkosti lietadla, jeho pozície, výšky, rýchlosti atď. Zobral ho do Technického Výcvikového Strediska Air Zimbabwe kde bol ohodnotený a schválený leteckými inžiniermi. Hovorí že to bola prvý prídavok alebo zmena v leteckej technológii Zimbabwe od 1980 hoci on sám nikdy nebol v lietadle.

Zobral svoj vynález do Vzdušných Síl Zimbabwe kde velitel letky a technický tím zhodnotili technológiou a potvrdili že funguje. Avšak kvôli nedostatku finančnej podpory aj tento projekt skončil.

O niekoľko rokov neskôr stretol právnika Bruce Mujeyi, ktorý zoznámil Maxwella s ideou patentov, ktorá mu bola dovtedy neznámou témou. Bruce sa zapáčila Maxwellova vízia,  podujal sa dobrovoľne zaregistrovať patent zadarmo a začal mu poskytovať finančnú podporu pre projekty.

V 2003 Maxwell začal dostávať vízie o vytvorení samočinného generátora. Prostredníctvom Bruce sa Maxwell spojil s prominentnými profesormi v Zimbabwe, ktorí mu povedali, že vytvoriť taký stroj je nemožné. On však nasledoval svoju ideu a financoval ju s neveľkým množstvom peňazí, ktoré mal ako vodič nákladiaku.

V 2009 začal fungovať prvý prototyp Greener generátora s výkonom 1200 Watt, ale stále sa nikto nezaujímal o financovanie projektu. Tiež v 2009 Maxwella pozvala vláda Lesotho, aby prezentoval svoj projekt a ponúkli mu 1,2 miliona dolárov, ale on odmietol potom ako stretol Zach Wazara, bývalého CEO Econe a zakladateľa Broadcom.

Ako vraví Maxwell, spolu vytvorili partnerstvo a on získal vplyv pri budovaní  telkomunikačnej spoločnosti Broadcom. V Broadcom okrem iných projektov vynašiel prvú WiFi Mriežkovú technológiu v Zimbabwe so samočinne-organizovanými základovými stanicami. V tomto partnerstve bol vyvinutý druhý prototyp Greener Power a generoval 50 kWatt.

V 2007 sa mu nepodarilo nájsť právnika, kotrý by dokázal zaregistrovať patent pre Greener Power, pretože porušoval súčasné prírodné zákony fyziky. Vyšetrovatelia patentov navrhovali jeho klasifikáciu ako zariadenia perpetum mobile. Zimbabwe a podobne Južná Afrika nevydali patent pre vynález. Max a Clerks, vedúca právna firma v UK, ktorá vybavuje registrácie patentov Motorola a Samsung mali prísť a prskúmať väčší prototyp, ale žiaľ podnik Wazara začal čeliť ťažkostiam a nemohol Maxwella ďalej financovať. Maxwell predsa však pokračoval a postavil 3 stroje, ktoré úspešne poháňali dom jeho matky v Kuwadzana.

Príležitosť vznikla v Južnej Afrike, kde Johannesburg City Power vyhlásilo tender na nové a obnoviteľné energetické riešenia. Maxwell bol jediný uchádzač. Napriek tomu že podal výnimočný výkon, žiaľ stratil príležitosť, pretože riaditeľ chcel časť podielov v spoločnosti výmenou za svoj grant.

Maxwell tiež odmietol odkúpenie nemenovanému Európskemu Inštitútu približne v tom čase keď v Johannesburgu stretol pastora a obchodníka Dr. Teddy De Almeida z Angoly. Dr. Almeida vlastní jednu z najväčších energetických spoločností v Angole pod Bongani Group. Zaľúbil si Maxwellovu víziu a prispel $500.000 bez nároku na návrat svojej investície. Nepodpísali žiadne dokumenty, len ho prísne varoval aby tie peniaze múdro použil. Nakoniec keď bola Greener Machine dokončená, Maxwell pozval Dr. Almeida aby prijal kapitálovú účasť v Saith Holdings Inc.


GPM

Greener Power Machine (GPM) je pomerne gigantická a predsa prenosná sklom pokrytá škatuľa, je stroj, ktorý poháňa takzvaný Micro-Sonic Energy Device (MSED), čo je technológia, ktorá generuje elektrickú energiu premenou Rádio Frekvenčnej Energie pramo na elektrinu.

Jednoducho povedané tento stroj podľa všetkého zapriaha energiu v atmosfére Zeme na generovanie energie, ktorá môže poháňať domovy a ďalšie zariadenia. Stroj sa volá greener energy machine pretože nepoužíva žiadne palivo, nemá žiadne exhaláty a ani žiadne pohyblivé časti. Teoreticky beží neprestajne a vytvára energiu pre seba a ďalšie zdroje na požiadanie. Dostupné sú 500kW, 630kW a dokonca 900kW verzie.

Electrické Auto

Elektrické Auto Saith Holdings - SAITH - je podľa podaného popisu určite prvé svojho druhu v Zimbabwe a celkovo vo svete. Všetci sme počuli o elektrickej technológii, pravda? To čo všetci asi nevieme je, že elektrické auto Maxwella Chikumbutso popiera to čo je známe v súčasnej fyzike ako zákon zachovania energie, kvôli ktorému vytvorenie stroja s večnou energiou až doteraz celosvetovo vynálecom unikalo.

Sangulani práve vytvoril nepolapiteľný stroj s večnou energiou v Saith. Auto ide maximálnou rýchlosťou 90km/h a má dosť konských síl aby utiahlo Ford Ranger so šiestimi ľuďmi. Po celý tento čas si auto generuje svoju vlastnú energiu pre jazdu a tiež generuje energiu pre váš dom, keď ho zaparkujete. Áno, keď je zaparkované, môžete natiahnuť kábel do vášho domu a napájať váš dom s použitím auta!

Počuli ste, že elektrické autá ako ich poznáme je nutné v noci nabíjať. Saith nemá zástrčku na nabíjanie, pretože nepotrebuje žiadne nabíjanie, pretože stále generuje energiu počas jazdy. Vlastne keď sa kapota zavrie, nie je ju vôbec treba otvárať po nasledujúcich päť rokov.

Jediný servis, ktorý auto potrebuje je údržba tlmičov, výmena pneumatík a ďalšie také veci, ktoré nemajú nič spoločné so samoničiacim motorom. Áno, počuli ste správne, stroj, ktorý produkuje energiu (motor) auta, ktorý sa podobá na GPM vysvetlený vyššie, je navrhnutý tak, aby sa sám zničil v prípade že sa s ním manipuluje, ako ochrana proti porušeniu intelektuálneho vlastníctva vynálezcu.

Maxwell povedal, že v čase kým dokončíte rozoberanie systému, jeden aspekt za druhým spustia nezastaviteľnú reťaz ničivých udalostí, ktoré zničia súčiastky vnútri v malom ale uzavretom neškodnom výbuchu. Toto účinne bráni každému spätne zostrojiť jeho vynález.

Prečo sa Sangulani Chikumbutso rozhodol zapiecť tieto seba-zničujúce režimy do svojho vynálezu nebolo ťažké zistiť. Opakovane zmienil, že jeho vynálezy boli vyhľadávané až do miery keď mu ponúkli mnohé dohody, ktoré by zmenili jeho život a tiež ho pozvali do World Economic Forum.

Dron

UAV (unmanned aerial vehicle) je prvý dron s mobilnou kontrolnou stanicou vyrobený v Zimbabwe. Saith Hex-Copter v súčasnosti poháňaný batériami je navrhnutý aby preletel 5km alebo 50 minút životnosti batérie pred opätovnou potrebou dobitia, so schopnosťou lietať aj v miernom daždi. Avšak tento bude tiež vybavený tou istou technológiou generovania energie ako sa používa v Saith Elektrickom aute, aby lietal be obmedzenia.

Helikoptéra

Udivujúca SAITH IS-497 HB je dvojmiestna hybridná helikoptéra so schopnosťou lietať na akékoľvek palivo, ktoré vám je najdostupnejšie v danom čase, nech už to je zmes, parafín alebo diesel, voľba je na vás. Sangulani mal medzi inými využitiami na mysli armádnu a policajnú hliadku, výhliadky, hliadkovanie hraníc a osobnú helikoptéru.

Otvorený vynálezca ohromil obecenstvo keď spomenul, že Boh ho zobral na víziu a naučil ho ako lietať so strojom, pretože nikdy predtým nelietal ani neabsolvoval výcvik. Počas testov jeho prototypu on sám vzlietol do neba niekde v okolí jazera Chivero, zatiaľ čo členovia tímu, ktorý ju vyvinuli s ním náhle zamrzli v strachu z toho že by mali robiť skúšobný let, pretože nikto z nich nebol pilot.

Transformátor zvyšujúci výkon

PMG (permanent magnetic generator) je oveľa lepší ako tradičné transformátory. Ušetrí veľa energie a odhadovaná životnosť je 100 rokov. Táto technológia zoberie veľmi malé množstvo elektriny a zvýši ju na toľko energie koľko je potrebnej pre pohon celej štvrte. Sangulani potvrdil, že elektrina, ktorá vychádza z Kariba a nedostačuje na zásobovanie Zimbabwe je v skutočnosti oveľa viac ako potrebujú. Bola by to vec rozmiestnenia transformátorov na strategické miesta v sieti medzi Kariba a domovmi a masívneho zväčšenia obmedzenej elektriny na niečo viac ako je dostatočné, aby bolo možné vyvávažať aj do susedných krajín.

Ďalšie vynálezy

Medzi ďalšie úspešné vynálezy Maxwella Chikumbutso patria svietiace dopravné značky a mobilný ruksak.


Prijatie Vládou

Prijatie vládou hoci bolo spočiatku pomalé sa neskôr zlepšilo so sľubom pomoci dokonca aj od Vzdušných Síl Zimbabwe. Na uskutočnenie svojich leteckých testov napríklad stačilo že napísal list Vzdušným Silám a CAAZ, aby určili miesto na jeho skúšky. Takže v tomto ohľade boli veci pozitívne.

Avšak cítil, že elektrické auto - ktoré by bolo za maloobchodnú cenu okolo US$ 7000 za kus bola predstava pravdepodobne príliš skoro pre Zimbabwe. Pri výrobe použil materiály z Siya-So v Mbare s volantom na ľavej strane, namiesto volantu na pravej strane, ktorý je praktický v Zimbabwe, pretože zamýšľal spustiť predaj auta v Európe, kde sa zdá že je táto technológia lepšie prijatá. Zmes "duchovných zjavení" tejto technológie a jej popieranie kľúčových základov fyziky tiež veci neuľahčilo.

Donald Trump, USA uchmatol Maxwella Chikumbutso

To sa zmenilo v roku 2017, keď bo pozvaný do USA údajne ľuďmi z administratívy prezidenta Trumpa, ktorý sa o jeho vynález zaujímali. Dokonca v tomto smere vyšlo niekoľko novinových článkov. Vláda Spojených Štátov dala plodnému vynálezcovi Maxwell Chikumbutso nový domov v zaľudnenom štáte Kalifornia. Zakladateľ Saith Holdings Inc. z nového sídla spoločnosti vyjadril sklamanie, že Afrika nevidela v jeho prevratných vynálezoch to čo videla vláda USA.

Chikumbutso mal postavené tri vlastné elektromobily, s ktorými sa vypravil do Spojených štátov, lenže od odjazdu do Kalifornie o Chikumbutsovi nikto nepočul. Prestali pribúdať príspevky na sociálnych sietiach, stratili sa videá z YouTube a tiež stránka spoločnosti Saith Holdings je nedostupná. Geniálny zimbabwský vynálezca zmizol a nikto o ňom nič nevie. Niektorí sa domnievajú, že sa americká vláda takto zmocnila jeho patentov alebo že Chikumbutso pracuje na nejakom utajenom programe.


Maxwell má účty na sociálnych sietiach. Môžete si tiež prečítať Maxwellov príbeh od detstva  ako ho vlastnými slovami postupne opísal v príspevkoch na svojej osobnej Facebook Stránke spolu s ďalšími fotografiami a videami.

\/ / /\/\ /\ /\/ /\ Slovensko
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky